-
1. Czy mogę wypróbować współpracę z Ratomedica bez podpisywania umowy współpracy?
Tak, jest taka możliwość. W tym przypadku należy przekazać Klientowi fakturę proforma na dany zabieg z numerem rachunku Państwa placówki. Po otrzymaniu dyspozycji od Klienta skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia numeru konta. Zapewni to Państwu bezpieczeństwo transakcji i sprawną wypłatę środków za zabieg.
-
2. Jakie korzyści da mi podpisanie umowy współpracy?
Przede wszystkim będziemy mogli przekazać Państwu środki na zabieg niezwłocznie po podpisaniu umowy kredytowej przez Klienta, bez żadnej dodatkowych formalności. Jednocześnie placówki posiadające umowę współpracy z Ratomedica mogą liczyć na bogaty pakiet materiałów marketingowych, zarówno w formie papierowej, jak i z możliwością umieszczenia banneru na Państwa stronie internetowej, a także inne formy wsparcia.
-
3. Czy muszę wykonywać jakieś dodatkowe czynności w stosunku do Klienta?
To Państwo sami decydują czy będą chcieli udostępnić materiały marketingowe w placówce. Jednak z doświadczenia wiemy, że Klienci cenią sobie asystę przed zabiegiem. Mogą Państwo w swojej placówce udostępnić materiały marketingowe, które Klient może samodzielnie pobrać, ale nie jest to obligatoryjne. Klient może także wypełnić formularz kontaktowy, który przekażą Państwo e-mailem na adres: kontakt@plusraty.pl. Warto jednak zauważyć, że jeżeli telefon na naszą infolinię zostanie wykonany na miejscu, w placówce będą Państwo mogli od razu zarezerwować termin zabiegu, co z pewnością usprawni proces obsługi Klienta. My obsłużymy Klienta od początku do końca, więc nie spadają na Państwa żadne dodatkowe czynności.
-
4. W jaki sposób Klient otrzyma finansowanie na raty?
Klient wykonuje telefon na naszą infolinię lub pisze na kontakt@ratomedica.pl i my oddzwaniamy do niego. Nasz profesjonalny konsultant dobierze najlepszą dla Klienta ofertę, zarejestruje wniosek w aplikacji Banku i przekaże decyzję Banku. Następnie Klient w zależności od wybranego sposobu zawarcia umowy podpiszę umowę kredytową online kodem SMS lub bezpośrednio z naszym Przedstawicielem. Po poprawnym podpisaniu umowy kredytowej środki trafią niezwłocznie na Państwa konto.
-
5. Jakie usługi mogą być finansowane kredytem Ratomedica?
Sfinansujemy wszystkie usługi z zakresu stomatologii, medycyny estetycznej, kosmetologii, implantologii oraz innych obszarów medycyny.
-
6. W jakich godzinach jest czynna infolinia Ratomedica?
Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.30 oraz w soboty w godzinach 10.00-17.00.
-
7. Kiedy otrzymam środki za sfinansowany na raty zabieg?
Jeżeli posiadają Państwo umowę współpracy z Ratomedica, to środki zostaną przekazane na Państwa konto po poprawnym podpisaniu umowy kredytowej przez Klienta i jej uruchomieniu. W przypadku, gdy nie mają Państwo jeszcze umowy z nami, to przed uruchomieniem kredytu Klient będzie zobowiązany przekazać nam numer konta Państwa placówki w formie faktury pro forma lub innego akceptowanego przez Ratomodica dokumentu potwierdzającego zabieg. Następnie skontaktujemy się z Państwem telefonicznie w celu potwierdzenia poprawności numeru rachunku bankowego.
-
8. Czy ponoszę jakieś koszty współpracy?
Nie ponoszą Państwo żadnych kosztów współpracy z nami. Ratomedica organizuje we własnym zakresie finansowanie ratalne dla Klienta w Państwa placówce.